Pidennetty avokauppa jouluna 2022
Kun teet ostoksesi 17.11. - 31.12.2022 välisenä aikana, tarjoamme tilauksellesi pidennetyn palautusoikeuden 31.1.2023 asti.
Peruutusoikeus
Yksityisasiakkaana sinulla on oikeus perua tilauksesi ilmoittamatta syytä 14 päivän kuluessa. Peruutusaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, kun olet saanut viimeisen tuotteen tai osan tilauksesta. Jos peruutuspäivä päättyy lauantaina tai pyhäpäivänä, määräaikaa jatketaan seuraavaan arkipäivään.
Peruuttamisoikeus ei koske sinetöityjä tavaroita, mikäli sinetti on rikottu ja tuotetta tästä syystä ei voida myydä eteenpäin hygieenia- tai terveyssyistä.
Mikäli tahdotte perua tilauksenne olette tervetullut rekisteröimään asianne asiakaspalvelulomakkeemme kautta
Jos peruutat tilauksesi, hyvitämme sinulta saamasi maksut, mukaan lukien toimituskulut.
Palautus suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä, yleensä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Käytämme korvauksessa samaa maksutapaa, jota käytit liiketoimintatapahtumassa, ellet ole nimenomaisesti sopinut kanssamme toisin.
Palauta tavara meille viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluttua päivästä, jolloin ilmoitit päätöksestäsi peruuttaa tilauksesi. Peruutusajan katsotaan noudatetun, jos palautat tavaran ennen 14 päivän ajanjakson päättymistä.
Asiakkaana vastaat palautuksesta aiheutuvat toimituskustannukset.
Olet vastuussa vain tavaroiden arvon heikentymisestä muun käsittelyn seurauksena kuin mikä on tarpeen tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Jos käsittelet tuotetta enemmän kuin oli tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuden ja toiminnan määrittämiseksi, voimme vähentää tuotteen alennetun arvon sinulle palautetussa summassa.
Palautusoikeus ja avokauppa
Jos et yksityisasiakkaana ole tyytyväinen tuotteeseen, sinulla on 30 päivän avokauppa ja täten myös oikeus palauttaa tuote meille saman ajan kuluessa päivästä, kun vastaanotit tuotteen. Palautuksessa asiakas itse kustantaa palautuksen.
Palautuksen postikulut/ lähetyskustannukset:
6,90 € Postitoimipaikkapalautuksille
Tärkeää pitää mielessä tehdessäsi palautuksen meille:
Jos olet perunut kauppasi tai sinulla on avokauppa kanssamme, sinulla on oikeus tutkia tuote huolellisesti. Tuotteen palauttamiseksi sen on oltava muuttumattomassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa, jos sellainen on olemassa. Tavaroiden on oltava pakattu hyvin, jotta tuotteet eivät vaurioidu toimituksessa takaisin meille. Huomaa, että alkuperäistä pakkausta ei tule käyttää ulkopakkauksena. Tuotteen tulee olla meille täydellinen, mikä tarkoittaa, että palautuksessa on oltava lisävarusteet, käyttöohjeet, tuotepakkaukset, sisäpakkaukset jne.
Pakkaa tuote hyvin. Sinä, asiakkaana, olet vastuussa siitä, että tavarat saapuvat perille ehjänä. Käytä ulkopakkausta, jossa vastaanotit tuotteen tai muuta asiaan sopivaa pakkausta joka suojaa lähetyksen hyvin. Älä myöskään laita rahtikirjaa suoraan itse tuotepakkaukseen / alkuperäiseen pakkaukseen. Emme korvaa tuotteita, jotka ovat vaurioituneet toimitettaessa meille.
Pidätämme oikeuden suorittaa arvon alennuksen, jotka vastaavat tuotteen mahdollisesti muuttuneita olosuhteita saapuessaan meille. Vaihto-, avoin ostos- tai peruuttamisoikeus ei koske tapauksissa, joissa tuote on räätälöity tietylle asiakkaalle. Jos haluat palauttaa huonekalut tai muut tilaa vievät tuotteet, kustannukset voivat olla korkeat tuotteen tilavuudesta riippuen.
Hyväksyttyä palautusta varten paluurahti/rahtikulut vähennetään palautuksesta sinulle asiakkaana. Palautukset suoritetaan samalla tavalla kuin masoit tilauksesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.
Jos haluat rekisteröidä palautuksen, siirry yhteyslomakkeeseen ja valitse "palautus". Tulosta digitaalinen rahtiseteli ja toimita lähetys lähimmälle Postin-edustajalle. Kirjatessasi palautuksen, kirjoita tilausnumerosi ja tilauksessasi oleva sähköpostiosoite. Nämä ovat pakollisia tietoja, joita tarvitset palautusta varten.
Huomioi, että on tärkeää, että noudat tilauksen etkä anna tilauksesi palautua meille noutamattomana. Noutamattoman lähetyksen palautuskulu ovat 20 €.
HUOMIO! Palautukseen ei voi käyttää omaa rahtiseteliä.
Emme lunasta paketteja postikuluja vastaan.
Peruutusoikeus ei koske yrityksiä tai organisaatioita eikä erityisesti tilattuja / räätälöityjä tuotteita, esim. räätälöityjä mattoja tai tilaukselle valmistettuja tuotteita.
Kun ostat laskulla, pyydämme sinua asiakkaana maksamaan tämän ja odottamaan palautusta. Vaihtoehto on ottaa yhteyttä Klarnaan puhelinnumeroon 09 – 425 99 771 ja pyydä heitä pidentämään laskun eräpäivää. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että lasku ei eräänny.
Palautuksesi saavuttua meille käsittelemme ja teemme teille hyvityksen 14 päivän sisällä.
Vaihto
Haluatko vaihtaa tuotteen toiseen?
Palauta tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee sitten uusi tilaus verkkosivustollemme.
Väärä tuote
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme verkkosivulla olevan lomakkeen kautta.
Liitä selkeät kuvat saamastasi virheellisestä tuotteesta, tilauksesi numerosta ja tieto mikä tuote puuttuu. Väärin lähetetyistä tuotteista Kitchentime vastaa palautuksesta meille.
Noutamaton lähetys
Lähetyksille, joita ei lunasteta / noudeta edustajalta, pidätämme oikeuden laskuttaa sinua asiakkaana toimituskulut, toimituksen palautus- ja käsittelykulut, yhteensä 20 € sis. alv. Raskaiden tai isojen tavaroiden kustannukset ovat myös nykyisen rahtitaulukon mukaiset. Jos olet valinnut laskun maksuvaihtoehdoksi, on tärkeää ottaa yhteyttä Klarnaan välttääksesi muistutusmaksu ja viivästyskorot. Laskun noutamattomista lähetyksistä lähetämme kumppanimme Klarnan kautta.