Jos olet vastaanottanut viallisen / kuljetusvaurioituneen tuotteen, autamme tietysti parhaamme mukaan korjaamaan asian. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti, joten on tärkeää, että otat aina yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, kun haluat tehdä reklamaation. Jotta voimme käsitellä reklamaation mahdollisimman sujuvasti, tarvitsemme yksityiskohtaisen kuvauksen viasta sekä kuvia / videon, jotka osoittavat tuotteen vian / virheen. Joskus tarvitsemme tuotteen takaisin tutkittavaksi, ja toisinaan riittää, että asiakas voi todistaa virheen esim. kuvalla, joka osoittaa selvästi vian. Mikäli meidän on otettava tuote takaisin, maksamme luonnollisesti rahtikulut mikäli tapauksesi hyväksytään. Pidätämme oikeuden käsitellä valitusta 20 työpäivän ajan.
Rahtivaurio
Jos lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä huomaat, että lähetys on vaurioitunut näkyvästi kuljetuksessa, siitä tulee ilmoittaa heti rahtiyhtiön edustajalle. Tämä koskee kun noudat paketin edustajalta sekä vastaanotat kotiinkuljetuksen. Jos avatessasi lähetyksen huomaat, että sisältö on vioittunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ”Asiakaspalvelu” -lomakkeen kautta neljän työpäivän sisällä.